درآمد ماهانه ٢ میلیارد تومانی شرط پرداخت حقوق پرسنل شهرداری پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست شهرداری پیرانشهر گفت: شهرداری دارای ٣١٧ پرسنل خدماتی و اداری است که برای پرداخت حقوق ماهیانه این تعداد پرسنل به درآمد ماهیانه حدود ٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان نیاز دارد.

ابراهیم مصطفی پور، در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: در طول دو ماه اخیر با همت مجموعه شورای شهر، اقدامات شهرداری در تمامی حوزه ها بدون کمترین اتلاف وقت انجام شده است که امیدوارم روند فعلی شروع پروژه های عمرانی همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این نکته که شهرداری برای پرداخت حقوق ماهیانه پرسنل و کارگران خود نیاز به درآمد روزانه به ارزش یکصد میلیون تومان دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری پیرانشهر دارای 141 نفر پرسنل در بخش اداری، 113 نفر در بخش شرکت های خدماتی و 63 نفر هم در بخش فضای سبز است. لذا ماهیانه باید نسبت به تأمین مبلغی در حدود 2میلیارد و پانصد میلیون تومان اقدام کند.

مصطفی پور ادامه داد: تأمین چنین مبلغی در شرایط فعلی که شهروندان از نظر اقتصادی در وضعیت نامناسبی قرار دارند کار بسیار سخت و دشواری است اما با فرهنگ سازی و همچنین تشویق مردم به پرداخت عوارض و مشارکت در پروژه‌های عمرانی می توان تا حدود زیادی نسبت به تأمین این مبلغ امیدوار بود.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکل کارگران فضای سبز تصریح کرد: متأسفانه کارگران فضای سبز پیرانشهر مدت زیادی بود که بدون هیچ گونه قرارداد کاری مشغول فعالیت بودند که همین مورد مشکلات بسیار زیادی را برای شهرداری و کارگران در حوزه فضای سبز ایجاد کرده بود ولی خوشبختانه این مشکل هم با پیگیری های مجموعه شورای جدید رفع و قرارداد آنها مجدداً منعقد شد.

سرپرست شهرداری پیرانشهر در خصوص آخرین اقدامات عمرانی مجموعه شورا و شهرداری پیرانشهر در دوره جدید گفت: خوشبختانه با حمایت های لازم کارخانجات سه منظور ( شن و ماسه ، آسفالت و بتن آماده) هم اکنون راه اندازی شده اند همچنین در این مدت نسبت به انجام عملیات جدول گذاری، جوب سازی، اصلاح و جدول گذاری، پیاده روسازی، روکش آسفالت و لکه گیری... در بسیاری از نقاط شهر اقدام کرده ایم که مجموع هزینه آنها تا کنون در حدود بیش از چهار میلیارد تومان بوده است.

مصطفی پورضمن دعوت مجدد از شهروندان پیرانشهر به مشارکت و همکاری در پروژه‌های شهرداری بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در چند روز آتی مرمت جوی آب منطقه شین آباد که به یک معضل عمومی تبدیل شده است همچنین ادامه مراحل ساخت فرهنگ سرای نیمه تمام شهرداری در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار هستند، انجام می شود.

او در پایان تاکید کرد: تمامی برنامه‌های شهرداری در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان است و هر اندازه در این مسیر با مجموعه شورا و شهرداری همکاری و مساعدت داشته باشند به همان میزان شاهد شهری آباد و روبه رشد و توسعه در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

کد خبر 18483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha