کرمانشاه دارای یک مرکزیت مبادلاتی در غرب کشور است

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند با اشاره به کلان شهر شدن کرمانشاه و موقعیت ارتباطی مرکز استان در غرب کشور گفت: مطالبه مرکزیت غرب کشور برای کرمانشاه باید یک خواست جدی و مهم که با توسعه زیرساخت های ارتباطی مانند احداث بزرگراه بیستون - حمیل، اضافه شدن یک باند فرودگاه و همچنین دهکده لجستیک در حال پیگیری است.

به گزارش کردپرس؛ «هوشنگ بازوند» در نشست با معاونین، مشاوران و مدیران کل دفاتر استانداری، فرمانداران و بخشداران استان كه امروز در سالن شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: این نشست به منظور وحدت، انسجام، وفاق، همدلی و همراهی بیشتر تیم مدیریتی استان برای تلاش شبانه روزي و حرکت جهادی به منظور اجرايي كردن برنامه هاي برنامه های دولت سیزدهم تشكيل شد و با اهتمام جدي برای رفع مشکلات مردم تلاش و كوشش خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مردم انتظار دارند با آغاز دولت جدید شاهد یک تغییر خوب د دلگرم کننده در کشور باشند و این مهم تنها با کار و تلاش جهادی و میدانی تحقق پیدا می‌کند‌ و همه باید به این دولت کمک کنیم.

بازوند در ادامه بر نقش محوری استاندار در توسعه استان‌ تاکید کرد و گفت: تجربه این سال‌ها نشان داده، این کار و تلاش استاندار است که چرخ توسعه یک استان را به حرکت درمی آورد و در نطقه مقابل، اگر مدیرارشد فردی ضعیف و فاقد تحرک باشد، استان هم دچاررکود خواهد شد.

وی پایین کشیدن فتیله سیاسی در استان و پیگیری کارها با اولویت حل مشکلات مردم را یک رویکرد مدیریتی به کار گرفته شده طی این چهار سال اخیر دانست و گفت: این روش مدیریتی از سوی احزاب و گروه‌های مختلف مورد مورد نقد قرار گرفت ولی ترجیح دادم وقت این حوزه را به موضوع مهم حل مشکلات مردم اختصاص بدهم.

بازوند در ادامه به فشارهای رسانه‌ای برای جابجایی مدیران و موضوع به راه انداختن تحقیق و تفحص در سال چهارم مدیریت خویش اشاره کرد و گفت: عده‌ای پس از ناکامی در انتصاب مدیران مورد نظر خویش، موضوع تحقیق و تفحص را به راه انداختند، ولی مدیریت ارشد استان در برابر این فشارها در شیوه مدیریت میدانی و جهادی خود هیچ تغییری ایجاد نکرد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با نمایندگان به صراحت گفتند که ابزار تحقیق و تفحص نباید اهرم فشاری برای انتصاب مدیران شود‌.

استاندار کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: در مهرماه ۹۶ مدیریت این استان را با21.7 درصد بیکاری تحویل گرفتم و با تلاش چهارساله همه همکاران و برنامه ریزی‌های مختلف، امروز این نرخ در پایان تابستان ۱۴۰۰ به ۱۴ درصد رسیده است.

بازوند همچنین با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت ها برای توسعه استان مانند راه ارتباطی، استفاده از مزایای بودجه کلان شهری برای توسعه شهر کرمانشاه، یکی از دیگر اقدام های دوره مدیریتی خود را بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) اعلام کرد.

کد خبر 18416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha