ورود کارکنانی که واکسن نزده اند در ادارات و شرکت ها ممنوع است

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند گفت: از امروز دهم مهرماه حضور کارکنانی که واکسن دُز اول را دریافت نکرده اند در ادارات دولتی، شرکت های خصوصی و کارخانجات ممنوع اعلام می شود و این عدم حضور نیز غیبت محسوب می شود.

به گزارش کردپرس؛ بازوند در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا گفت: پیک پنجم در تیرماه از استانهای شرقی شروع شد و در نهایت با تأخیر به غرب کشور هم رسید ولی در حال حاضر وضعیت استان به لحاظ آمار بیماران بستری، سرپایی و فوتی ها رو به کاهش است.

وی افزود: لازم است در رعایت توصیه های بهداشتی برای عبور از شرایط قرمز کرونایی در محیط های عمومی مشارکت بیشتر شود.

مقام عالی استان گفت: عادی انگاری کرونا بسیار خطرناک است و متأسفانه ما جزء استانهایی هستیم که توصیه های بهداشتی در آن به صورت مطلوب رعایت نمی شود و تداوم این بی توجهی سبب طولانی شدن پیک و خسارات جانی و مالی به مردم می شود.

بازوند؛ وضعیت استان را به لحاظ امکانات و تجهیزات بهداشتی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس نقشه راه تدوین شده در این پیک 2 هزار تخت برای بیماران کرونایی پیش بینی شد که امکانات و تجهیزات تخصصی را هم داشت و خوشبختانه آمار تا این حد افزایش پیدا نکرد و روند نیز کاهشی است.

استاندار کرمانشاه زا مردم درخواست کرد که دریافت واکسن را در اولویت قرار دهند و در شرایطی که کشور در حال رسیدن به آمار 70 درصد واکسیناسیون در مرحله اول هست؛ نسبت به انجام این طرح اقدام کنند زیرا با این همکاری در واقع به حفظ سلامت عمومی کمک می شود و سریعتر می توانیم محدودیت و ممنوعیت ها را کاهش دهیم.

کد خبر 18321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha