توصیه ماموستا قادری به مردم برای واکسیناسیون در برابر کرونا

سرویس کرمانشاه _ ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه گفت: کاهش مرگ و میر نشان از تاثیر واکسن است و اکنون که واکسن تهیه شده ، لازم است همه مردم خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند ،

به گزارش کردپرس؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مسوولان این مجموعه با امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کردند. حاج ماموستا ملا قادر قادری در این نشست عنوان کرد: همه علوم‌ مفید هستند، اما دو علم دین و‌ علم جسم مردم اهمیت بیشتری دارند. زحمات کادر سلامت در ردیف خدمت برجسته به بندگان خدا قرار دارند . من از زحمات همه شما به ویژه در دوران کرونا قدردانی می کنم.

وی افزود: امیدواریم با ختم این بیماری که ضررهای زیادی به حوزه های اجتماعی، اقتصادی و ... وارد نمود، مردم زندگی عادی خود را در پیش بگیرند.

امام جمعه پاوه یادآور شد: تجمعات مختلف از جمله تعزیه و فاتحه خوانی و ... متاسفانه باعث افزایش بیماری شده است که امیدوارم مردم در این زمینه دقت کنند.

ملاقادر قادری تاکید کرد: رعایت پروتکل ها در نماز جمعه این شهرستان الگوی خوبی است و از هر نظر مسائل بهداشتی توسط خود مردم و متولیان برگزاری رعایت می شود.

در این دیدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گزارشی از روند بیماری و خدمات بیمارستانی و انجام واکسیناسیون در این شهرستان ارائه کرد.

کد خبر 18046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha