١٢ هزار دز واکسن سینوفارم در راه مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون ۶۹ هزار و ۹۸ دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده و امروز قرار است ۱۲ هزار دز واکسن سینوفارم تحویل شهرستان داده شود.

دکتر بهاالدین حسینی ١٨ شهریور در گفت و گو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر در کنترل کرونا، انجام واکسیناسیون است به همین دلیل با راه‌اندازی مراکز تجمیعی متعدد تلاش می‌کنیم واکسنی که در اختیارمان گذاشته می شود را به سرعت به گروه‌های هدف تزریق کنیم.

او ادامه داد: تا کنون ۴۵ هزار و ۱۲ نفر دز اول را دریافت کرده اند و ۲۴ هزار و ۸۶ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا به آنها تزریق شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: با تلاش مدافعان سلامت در حوزه بهداشت سرعت واکسیناسیون در این شهرستان بالا رفته است به طوری که تنها در روز گذشته به ۲ هزار و ۲۲۱ نفر واکسن دز نخست و به ۶۳۵ نفر نیز واکسن دز دوم تزریق شده است.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه امروز قرار است ۱۲ هزار دز واکسن سینوفارم تحویل شهرستان داده شود، گفت: به طور مرتب در حال پیگیری برای افزایش سهمیه و اختصاص منظم واکسن به این شهرستان هستیم.

کد خبر 16804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha