عضو ارشد جنبش نسل نو: بیش از 120 هزار نیروی غیر واقعی در وزارت پیشمرگ ثبت شده اند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ارشد جنبش نسل نو تأکید کرد شمار زیادی نیروی غیر واقعی در وزارت پیشمرگ اقلیم کردستان ثبت شده اند.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "آرام محمد" در این باره گفت: شمار واقعی نیروهای پیشمرگ از 80 هزار نفر نیرو و افسر فراتر نمی رود.

آرام محمد افزود: شمار نیروهای ثبت شده در وزارت پیشمرگ بیش از 200 هزار نفر است و حدود 120 هزار نیروی غیر واقعی در این وزارتخانه ثبت شده است که آمار بسیار بالایی است و از اکثر نامهای غیر واقعی مانند عناصر احزاب وابسته به دولت در این زمینه سوء استفاده شده است.

این عضو ارشد جنبش نسل نو تصریح کرد: دو نوع کارمند غیر واقعی وجود دارد. نوع اول نامهایی هستند که افرادی با این اسامی وجود خارجی ندارند. اما نوع دوم، افرادی هستند که وجود خارجی دارند اما در پادگانها حضور ندارند. بلکه دو حزب حاکم بر اقلیم کردستان، یعنی حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان برای اهداف انتخاباتی از آنها استفاده می کنند.

یادآور می شود "غالب محمد" عضو فراکسیون جنبش تغییر در مجلس عراق پیشتر از وجود هزاران کارمند غیر واقعی در کلیه دستگاههای اقلیم کردستان خبر داده و خواستار پرداخت مستقیم حقوق کارمندان اقلیم از سوی دولت مرکزی عراق شده بود.

کد خبر 1673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha