ازسرگیری همکاری نظامی مشترک نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق برای ریشه کنی داعش

سرویس عراق و اقلیم کردستان – نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق برای تأمین امنیت و ثبات در مناطق شمال و غرب این کشور و همچنین تعقیب و پیگرد هسته های تشکیلات تروریستی داعش به همکاری نزدیک و هماهنگی مشترک ادامه می دهند.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، سرلشکر تحسین خفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره هماهنگی بین نیروهای پیشمرگ و ارتش عراق گفت: ارتش و نیروهای پیشمرگ در ریشه کنی هسته های تروریستی ایفای نقش خواهند کرد.

سرلشکر خفاجی افزود: ما براساس عملیات اطلاعاتی و فنی اقدام به تحلیل وضعیت دشمن خواهیم کرد تا پس از آن، نیروها اقدام به انجام عملیات نمایند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق افزود: نیروهایمان اقدام به ایجاد کمین و همچنین عملیات اطلاعاتی کرده اند که در نتیجه آن، شمار زیادی از افراد تحت تعقیب بازداشت شده اند. همچنین مرزهای بین المللی کشور کنترل و در نتیجه مسیرهای ورود تروریست ها قطع شده است.

سرلشکر خفاجی تأکید کرد: با نیروهای پیشمرگ مراکز مشترکی ایجاد کرده ایم که مراکز مذکور به ما در زمینه ریشه کنی تروریسم کمک زیادی کرده است.

این مقام ارشد نظامی عراق خاطرنشان کرد: همکاری با نیروهای پیشمرگ بسیار مثبت بوده است و این همکاری با هدف ریشه کنی تروریسم ادامه خواهد داشت.

کد خبر 16490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha