چهار باند مخوف مواد مخدر در آذربایجان غربی منهدم شدند

سرویس آذربايجان غربي- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یک تُن و ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین از چهار باند مخوف قاچاق مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داست: با همدلی و هماهنگی دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان طی چهار عملیات پیچیده و اطلاعاتی، چهار باند مخوف قاچاق مواد مخدر صنعتی و هرویین شناسایی و منهدم شدند.

او بیان کرد: اعضای این باندها دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و عملیات دستگیری شرکا و همکاران آنها همچنان ادامه دارد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: در این عملیات‌های شجاعانه وحساب شده مقدار بیش از یک تُن و ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و برای مرتکبین پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

عتباتی تاکید کرد: اجازه جولان و به تباهی کشیدن جوانان کشور را به سوداگران مرگ نخواهیم داد و با تمام قدرت در مقابل آنها ایستاده‌ایم و با شدیدترین مجازات‌ها با آنها برخورد خواهیم کرد.

او به نقش مخرب مواد مخدر در جامعه اشاره و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خصوصا فروپاشی خانواده ها و تباهی جوانان را رهاورد شوم مواد مخدر دانست و به کسانی که در زمینه مواد مخدر فعالیت می‌کنند اطمینان داد که به هیچ وجه در امان نخواهند بود و به شدت با آنها مقابله خواهد شد.

کد خبر 16405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha