راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون شیفت عصر در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ۶ مرکز واکسیناسیون شیفت عصر راه اندازی شد.

به گزارش کردپرس؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با اعلام این خبر گفت: در کرمانشاه مرکز واکسیناسون حضرت خدیجه کبری (س) در الهیه،مرکز خلیج فارس واقع در سیلو روبروی یگان ویژه، مرکز خودرویی و مرکز دانشگاه آزاد با کمک نیروهای بسیج جامعه پزشکی راه اندازی شده که در شیفت عصر نیز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

وی افزود: شیفت عصر مرکز تجمیعی دانشکده بهداشت نیز از امروز فعال شده است و شیفت عصر مرکز باغ نی نیز ظرف امروز و فردا توسط نیروهای بسیج جامعه پزشکی راه اندازی می شود.

دکتر منصوری عنوان کرد: فعالیت این ۶ مرکز در شهر کرمانشاه برای کمک به اجرای واکسیناسیون به عنوان تنها راه پیشگیری از این بیماری و کاهش فوتی ها انجام دادیم.

وی ادامه داد: تا کنون پنج گام را در طرح شهید سلیمانی برداشتیم اکنون در گام پنجم هدف اصلی بحث کمک به واکسیناسیون است که همکاران ما در سطح استان تقریباً در تمامی مراکز تجمیعی به صورت مشارکتی با مجموعه دانشگاه فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گفت: با توجه به اینکه شیفت عصر این مراکز غیر فعال بود ما به این نتیجه رسیدیم که شیفت عصر مراکز را فعال کنیم که خوشبختانه تا به امروز موفق شدیم مراکز فوق را فعال کنیم که این مراکز به صورت کامل توسط همکاران ما در بسیج جامعه پزشکی از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۰ فعالیت می کند.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی از همان ابتدای کار همکاران ما از طریق بسیج اقشار و پیشکسوتان در بحث غربالگری و بیماریابی و اطلاعات و آمار اولیه کمک خوبی به مجموعه دانشگاه کردند.

منصوری بیان کرد: پس از اینکه طرح شهید سلیمانی در ۲۲ آبان ۹۸ در قالب سه تیم حمایتی ، نظارتی و مراقبتی فعال شد عمده کار تیم های حمایتی و تا حدودی حضور فعال در تیم های نظارتی به عهده نیروهای بسیج بوده و بحث تیم های مراقبتی نیز به عهده حوزه دانشگاه بوده است.

کد خبر 16072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha