کلنگ زنی و بهره برداری از ۱۴۹ پروژه ایلام در هفته دولت

سرویس ایلام - استاندار ایلام در آیین آغاز هفته دولت در مزار شهدای گمنام ایلام از بهره‌برداری از ۱۴۹ پروژه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری با بیان اینکه دوران ریاست جمهوری رجایی کوتاه بود، اما تاثیرگذاری آن در جمهوری اسلامی ماندگار و الگویی برای دولتهای بعدی شد، ابراز داشت: مکتبی بودن و ساده زیستی دو راز ماندگاری دولت شهید رجایی بود و امروز نیز انچه ماندگار می ماند تلاشی است که برای مردم و رضایت خلق باشد.

استاندار ایلام با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و ارمانهای شهداست، گفت: مهم ترین اقدامی که در این هفته باید انجام گیرد ارایه گزارش عملکردی خدمات نظام و دولت به مردم است، که ضمن ایجاد وحدت و فضای همدلی در جامعه، باعث ایجاد رضایتمندی و اگاهی مردم از امور می شود که ضرورت دارد مدیران اقدامات انجام شده در تمامی حوزه ها را اطلاع رسانی نمایند.

محمد نوذری با بیان اینکه علی رغم تحریم های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی نابرابر، فشارهای بین المللی، وقوع سیل، زلزله و کرونا، عملکرد دولت را ارزنده توصیف کرد و گفت: ۱۴۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتعالزایی ۱۶۷۰ نفر هفته دولت در ایلام به بهره برداری می رسند که از مجموع این پروژه ها ۲۲ پروژه کلنگ زنی و ۱۲۷ پروژه نیز به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: در راستای اجرای محدودیتها و رعایت پروتکل ها، از برنامه های هفته دولت بصورت متمرکز و تجمیع شده در یک لیست رونمایی می شود و در شهرستانها نیز با حضور معاونین این مراسم اجرایی می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در مدیریت کرونا نیازمند یک عزم همگانی و بسیج عمومی هستیم، از همه دستگاههای اجرایی خواست تا با بسیج امکانات و تجهیزات در اختیار به دانشگاه علوم پزشکی کمک نمایند.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی ها در استان گفت: برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره بیماری، ضمن بهره گیری از امکانات دستگاهها، مردم باید با رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعملها و فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به بهبود شرایط موجود کمک کنند.

کد خبر 15822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha