مخالفت شدید مجمع نمایندگان استان با اختصاص منابع گاز ایلام به طرحهای خارج از استان

سرویس ایلام - رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به اینکه ذره ای از حقوق مردم ایلام در حوزه نفت و گاز کوتاه نخواهیم آمد، گفت: تاسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز استان ایلام و راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام مورد تاکید مجمع نمایندگان استان است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بهزاد علیزاده در گفت و گویی با اشاره به موضوعات مطرح شده در حوزه نفت و گاز استان ایلام اظهار کرد: به استحضار مردم استان برسانم که در این حوزه برای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دو نکته حائز اهمیت است که به هیچ وجه قابل عدول نیستند.

وی افزود: اولین مسئله تاسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز استان ایلام و مسئله دوم، اجرای فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام و همچنین تامین خوراک برای فاز اول و دوم این پالایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از زمانی که موضوع احداث پالایشگاه گاز در استان همجوار (کرمانشاه) به اتکای استفاده از منابع گاز منطقه مطرح شد، مجمع نمایندگان استان طی چند جلسه و هم چنین مکاتبه با مبادی ذیربط مخالفت شدید خود را با این موضوع اعلام کردند.

علیزاده تاکید کرد: در جریان حضور وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون‌های تخصصی، نمایندگان استان مراتب نارضایتی و مخالفت خود در این خصوص را به ایشان اعلام، همچنین امروز در حاشیه جلسه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان به اتفاق با آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت مذاکره و بنا شد پس از استقرارشان در وزارتخانه و در اولین فرصت موضوع با حضور شخص ایشان مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بیان کرد: به همه مردم استان اطمینان می‌دهم که نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی ذره‌ای از حقوق حقه مردم استان در حوزه نفت و گاز کوتاه نخواهند آمد.

کد خبر 15645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha