دست از سر کرمانشاه بردارید / ناصر گلی

سرویس کرمانشاه _ "شما مسئولین دولت تدبیر و امید اگر تدبیری بلد بودید و در این دوران امیدی برای مردم آفریده اید، دستتان را می بوسیم و تشکر میکنیم و حالا شما را با احترام بدرقه می نماییم. اگر هم بلد نبودید و نکردید و نشد و نگذاشتند هم، لطفا تمامش کنید و اجازه بدهید افرادی با ایده های جدید و و انرژی تازه بر سر کار بیایند و امید را در دل مردم زنده کنند. "

خبرگزاری کردپرس - رئیس جمهور هم با این همه کابینه و برنامه و مشاور و ایده، بیش از دو دوره و ۸ سال نمی‌تواند بر سر کار بماند و میزش را هر چند عزیز و دوست داشتنی رها می‌کند. اما برخی مدیران کرمانشاه با تغییر هر دولت آن چنان سریع اهداف و دیدگاه‌ها و تِم مدیریتی خویش را عوض می‌کنند تا بلکه بتوانند دوباره بر مسند ریاست خویش تکیه مجدد بزنند که گویی اصلا در دو دوره پیشین اینها نبوده اند که این وضعیت را برای کرمانشاه رقم زده اند!

واقعیت آن است که شما مسئولین دولت تدبیر و امید در کرمانشاه اگر تدبیری بلد بودید و در این دوران امیدی برای مردم آفریده اید، دستتان را می بوسیم و تشکر میکنیم و حالا شما را با احترام بدرقه می نماییم. اگر هم بلد نبودید و نکردید و نشد و نگذاشتند هم، لطفا تمامش کنید و اجازه بدهید افرادی با ایده های جدید و و انرژی تازه بر سر کار بیایند و امید را در دل مردم زنده کنند، که انشاالله زین پس اتفاقات بهتری برای این دیار بیفتد.

از سوی دیگر اگر نیتتان خدایی بوده که انشاالله هم همین است، و برای رضای الهی و تکلیف شرعی برای این استان در آن مقام فعالیت نموده اید احتمالا باید پیام مردم و حجت ولی نعمتان خویش را در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شنیده باشید که تکلیف را از گردن شما برداشته اند. لذا بر همین اساس هم زین پس هر تلاشی توسط مدیران دولت قبلی برای ماندن در پست های کلیدی دولت جدید نوعی بی احترامی به رای و خواست مردم برای تغییر است و ماجرای حجت شرعی و بار امانت الهی بر دوش شما را به بیراهه می برد.

بگذاریم کرمانشاه مظلوم بخت خویش را بار دیگر با دولتی جدید، با مسئولینی جدید، با خادمینی جدید و با نگاهی تازه بیازماید. وقت آن رسیده شما مدیران موسوم به تیم تدبیر و امید نیز زین پس در استان بمانید اما بیشتر در امور عام المنفعه اجتماعی و فرهنگی از تجارب قبلی خویش استفاده و به توسعه و تعالی کرمانشاه در سنگر دیگری کمک کنید و هرجا گمان کردید تیم جدید بیراهه رفته یا اشتباه می‌کند در قالب مشاوری دلسوز و وطن خواه و با تجربه ورود پیدا کرده و به دولت جدید در کرمانشاه مشاوره خیر دهید. چرا که آنچه باقی میماند در نهایت یک کرمانشاه است که از آنِ همه ماست و برای آبادانی آن باید همه با هم تلاش کنیم‌.

کد خبر 14966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha