افزایش آمار بستری‌‌های کرونایی در کرمانشاه  بسیار نگران کننده است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: هم اکنون ۸۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و اگر آمار ها با همین روند افزایش یابد شرایط بسیار سختی خواهیم داشت.

به گزارش کردپرس؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار داشت: ۱۰ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند و ۴ شهرستان دیگر هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

▫️وی وضعیت استان را بسیار نگران کننده دانست و گفت: متاسفانه مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بسیار کم است و در این زمینه دچار عادی انگاری شده‌اند و چندان به هشدارها توجه نمی کنند.

▫️استاندار کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون ۸۵۰ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند و کل ظرفیت در نظر گرفته شده حدود ۱۸۰۰ تخت بستری است و اگر آمار بستری‌ها با همین روند ادامه داشته باشد شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت و آمار فوتی‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

▫️وی افزود: بنا نداریم که در این شرایط اقتصادی شغلی را تعطیل کنیم ولی از مردم عزیز انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند زیرا در غیر اینصورت این موج پنجم خسارت سنگینی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 14853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha