سقوط تلخ سردار بوکان به لیگ دسته سوم فوتبال کشور قطعی شد!

سرویس آذربایجان غربی- تیم سردار بوکان با قبول ١٧ گل در دو بازی اخیر و کسب نتایج بسیار ضعیف در رقابت های لیگ دسته دوم، در حالی به لیگ سه سقوط کرد که هنوز هم مشکلات فنی، اختلافات داخلی و ابهام در وضعیت هیات مدیره از فصل گذشته تا کنون ادامه دارد.

به گزارش کردپرس، روز گذشته ٢٣ تیر ماه، تیم سردار بوکان مقابل تیم شهید قندی یزد عجیب ترین نتیجه کل رقابت های این فصل از لیگ دسته دو فوتبال کشور را با باخت ١٠ بر یک رقم زد.

در هفته بیست و ششم این رقابت ها سردار در آخرین بازی خود در فصل جاری در یزد به مصاف تیم شهید قندی یزد رفت. اما با قبول ١٠ گل خورده، یزد را به مقصد لیگ سه ترک کرد و سقوط آن به لیگ پایین تر قطعی شد.

این تیم بعد از باخت تحقیر آمیز مقابل تیم شاهین بندر عامری، با نتیجه ٧ بر صفر، با کناره گیری "صابر میر قربانی" سرمربی تیم روبه رو شد تا در تنها بازی باقی مانده فصل جاری "فرید قلندری" هدایت تیم سردار بوکان را بر عهده بگیرد.

سردار برای ماندن در لیگ دسته ٢ محکوم به برد بود و در طرف دیگر تیم شهید قندی یزد در تلاش بود تا به پلی آف برود و شانس صعود به لیگ یک را از دست ندهد.

این تقابل بالا و پایین جدول اما کار سردار بوکان را یکسره کرد و این تیم محبوب با شمار زیاد هواداران به لیگ پایین تر سقوط کرد.

مشکلات مالی، تعویض چندین سرمربی، ابهام در وضعیت هیات مدیره و اختلافات داخلی، عدم حمایت مسئولان استانی و.... در یک قاب سردار بوکان را زمین زد.

این تیم فصل گذشته نیز این مشکلات را یدک می کشید اما در بازی آخرین بازی لیگ دست دوم فوتبال کشور موفق شده بود، با کسب نتیجه تساوی در لیگ دسته دوم ابقا شود. ادامه حضور سردار بوکان با نتایج ضعیف و عدم رفع مشکلات در نهایت ضربه بزرگی به این تیم زد.

کد خبر 13445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha