کاسبان امین به کمک  تنظیم بازار مرغ استان می آیند

سرویس کرمانشاه _ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه از برنامه تنظیم بازار مرغ با کمک کاسبان امین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه؛احسان باقرخانی؛معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان در حاشیه شصت و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت:2 بحث اصلی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان مورد بررسی قرار گرفت که اولی مربوط به توزیع مرغ و پیامدهای آن در سطح جامعه بود.بنابراین در این جلسه تصمیم بر این شد که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان،اداره کل پست استان و سازمان صمت نظارت بیشتری بر روند توزیع صورت گیرد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان با بیان مطالب فوق افزود:به منظور تامین کسری موجود در بازار مرغ در چند روز آینده سهمیه گوشت مرغ منجمد توسط کاسبان امین که تعداد 32 فروشگاه منتخب در سطح استان بوده و از ناظران افتخاری سازمان هستند توزیع خواهد شد.
باقرخانی در ادامه تاکید کرد:موضوع اصلاع قیمت و توزیع گوشت قرمز نیز از مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و تصمیم بر این شد، جلسه ای خاص و ویژه با حضور استاندار محترم و چند عضو اصلی کارگروه تنظیم بازار برگزار تا بتوانیم به راهکارهای عملی و اجرایی برسیم.
شصت و پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور؛رییس سازمان صمت استان و بقیه اعضای این کارگروه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 13371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha