یک تیم نظارتی قوی برای كنترل قيمت  مرغ در کرمانشاه  راه اندازي مي شود

سرویس کرمانشاه _ استاندار كرمانشاه گفت: به منظور نظارت بيشتر بر توزيع مرغ، يك تيم نظارتي قوي به منظور كنترل قيمت اين كالاي اساسي در تمامي شهرستان هاي استان با محوريت فرمانداري ها تشكيل مي شود.

به گزارش کردپرس؛ "هوشنگ بازوند" امروز در جلسه كارگروه تنظيم بازار استان اظهار داشت: قيمت گذاري كه در فروش مرغ از چند مدت گذشته بر قيمت 24 هزار و 900 تومان شكل گرفت مردم از نحوه اين قيمت راضي هستند لذا بايد با نظارت بيشتر تلاش كنيم كه از توليد تا مصرف تغييري در روند اين قيمت ايجاد نشود.

وي با بيان باید بگونه ای عمل کنیم که حاصل کار ما رضایت مردم باشد، تصريح كرد: به منظور كنترل و نظارت بيشتر از توليد تا مصرف گوشت مرغ، يك تيم نظارتي قوي به منظور كنترل قيمت اين كالاي اساسي در تمامي شهرستان هاي استان با محوريت فرمانداري ها تشكيل مي شود.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه خلاء هایی در مراحل مختلف تولید تا توزیع مرغ وجود دارد، گفت: باید یک تیم نظارتی قوی در هر شهرستان متشکل از نماینده فرماندار و جهادکشاورزی، صمت، تعزیرات و دیگر دستگاه‌های نظارتی تشکیل شود و اين گروه بر چرخه تولید و توزیع مرغ نظارت کامل و دقیق داشته باشند.

وي تاكيد كرد: همگي بايد با تلاش ويژه ضمن حل مشكلات مردم، نهايت اهتمام خود را جهت خدمت گزاري بيشتر و بدون منت به مردم بكار گيريم.

کد خبر 13068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha