مشارکت مردم ایلام در انتخابات ۱۴۰۰ را نباید بگذاریم فراموش شود

سرویس ایلام - امام جمعه ایلام در دیدار رئیس و دبیران احزاب و تشکل‌های عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در شرایط خاص انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام را نباید بگذاریم فراموش شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار گفت: با تمام موانع و هجمه بی‌سابقه‌ای که علیه این انتخابات برای دلسرد کردن مردم وجود داشت، مردم به صحنه آمدند و مردم ایلام نشان دادند که ولایتمدار هستند و این مشارکت ۶۳ درصدی استان یک سند تاریخی برای مردم ایلام است و نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

وی به موضوع تشکیل دولت آینده و تعیین استانداران که مورد توجه مردم است اشاره کرد و گفت: تعهد، تخصص، ولایتمداری، مردمداری، سابقه کار اجرایی، اهل زد و بند نبودن، صداقت در گفتار و... از مهم‌ترین خصوصیات مسئولان و مدیران دولت آینده باید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: باید دنبال کسی باشید که حقیقتا بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد. دیگر جای آزمون و خطا نیست و نباید فرصت سوزی کرد. باید نیروهای دلسوز و توانمند را که مدتهاست گوشه‌نشین کرده و کنار گذاشته اند دوباره به میدان بیاوریم ولو اینکه چندان به گرایش حزبی یا سیاسی ما نزدیک نباشند.

دکتر کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: برای پیشبرد کار کشور و استان باید برنامه‌ریزی هدفمند و مدت‌داری طراحی و اجرا شود. اگر با برنامه‌ریزی درست مردم را اقناع کنیم، مردم نیز مانند تمام بزنگاه‌های انقلاب همچنان پای آرمانها و ارزشهایی که میراث خون شهیدان است خواهند ماند ولی اگر بد کار کنیم، نه یک جریان سیاسی بلکه اصل نظام ضربه خواهد خورد و ما باید روز قیامت پاسخگو باشیم.

وی به احزاب، جریانات و نیروهای سیاسی و مذهبی و اجتماعی استان توصیه کرد: هر فردی که برای خدمت در استانداری به ایلام بیاید، خواه بومی یا غیر بومی باشد، فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی باید مطالبه گری خود را تعطیل نکنند و این نباشد که جریان انقلابی فقط تماشاچی باشد ولی در عین حال هر جایی که لازم باشد باید او را تقویت و کمک کرد.

گفتنی است در این دیدار هر کدام از نمایندگان احزاب به بیان دیدگاهها و دغدغه‌های خود پرداختند.

کد خبر 13035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha