فرسودگی شبکه‌های آبرسانی روستایی موجب هدر رفت آب شرب می شود

سرویس کرمانشاه _ فرماندار صحنه گفت : متاسفانه فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی همواره باعث هدر رفتن مقدار قابل توجهی آب شرب شده است.

به گزارش کردپرس فرماندار صحنه با همراهی بخشدار مرکزی و مدیر آبفای شهرستان از روند اجرایی طرح تعویض و نوسازی شبکه آبرسانی مجتمع آب باریک از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

فرماندار صحنه در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در اجرای پروژه گفت: متاسفانه فرسودگی شبکه های آبرسانی روستایی همواره باعث هدر روی مقدار قابل توجهی آب شرب بوده و موجب کم آبی و بروز مشکلات فراوانی دراین خصوص خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: پروژه تعویض و نوسازی این شبکه آبرسانی با هزینه ای بالغ بر هشت میلیارد ریال گام مهمی در جهت اصلاح و بهینه شبکه های فرسوده است.

وی تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح به زودی مشکل کم آبی روستا های آب‌باریک شمالی و جنوبی و دولت آباد برطرف خواهد شد.

حیدری در حاشیه این بازدید از آغاز طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز خبر داد و گفت : در راستای این طرح تاکنون به همت مدیر و پرسنل زحمت کش آبفای شهرستان و با حکم دادستان محترم حدود ۲۴ انشعاب غیر مجاز که عمدتاً از آب شرب برای مصارف کشاورزی و آبیاری باغات استفاده می کردند جمع آوری و برای خاطیان تشکیل پرونده گردید.

کد خبر 12934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha