پروژه تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه حاصل پیگیری سه شهردار  است

سرویس کرمانشاه _ عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: پروژه این پل یک کار عادی برای هرشهر است، حاصل تلاشهای ۵ ساله شهرداران وقت کرمانشاه است و هیچکس نمی‌تواند آنرا به نام خود ثبت و از آن سواستفاده تبلیغاتی کند.

غلامرضا امیری عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در خصوص پروژه پل رو گذر که شهردار کرمانشاه عنوان کرده در ۱۵ ماه آن را ساخته است، اظهار داشت: ادعای ایشان بنابر نظر کارشناسان شهرداری کذب محض است، زیرا این پروژه در زمان دکتر شعبانی شهردار وقت کرمانشاه در سال ۹۵ تجهیز و بعد از گذشته ۶ الی ۷ ماه از سال، قرارداد با پیمانکار پروژه مذکور بسته شد.

امیری گفت: به‌علت ایراداتی که طرح اولیه داشت، در سال ۹۵ این طرح جزء طرح های که آن سال توسط رئیس جمهور درسفراستانی به کرمانشاه باید کلنگ زنی میشد، قرار نگرفت.

غلامرضا امیری با اشاره به اینکه این پروژه با زحمات آرش رضایی شهردار وقت و با استفاده از مشاوران جدید اصلاح گردیده افزود: در اوایل سال ۹۶ شروع به کار و وارد فازعملیاتی شد به‌نحوی‌که قطعات پیش‌ساخته آن در تهران ساخته می‌شد و عملیات شمع‌کوبی و عملیات زیرزمینی شامل تغییر مسیر خطوط زیربنایی آب، برق، گاز و..(که یکی از قسمت‌های مهم و زمانبر این نوع پروژه‌ها) است، در کرمانشاه انجام شد.

نماینده مردم کرمانشاه شورا ادامه داد: بعد از گذشت ۵ سال پروژه فرودگاه به اتمام رسیده و این پروژه حاصل پیگیری سه شهردار کرمانشاه شعبانی، رضایی و طلوعی بوده است و سعید طلوعی نمی‌تواند آنرا به‌نام خود ثبت کند.

وی گفت: متاسفانه اقای طلوعی شهردار کرمانشاه بارها زحمات شهرداران گذشته این شهر را نادیده گرفته وسعی نموده خود را یک منجی بنامد.

امیری ادامه داد؛ از طرفی احداث پل مصوبه شورای شهر را دارد و ایشان مکلف به پیگیری است و اینگونه امور توسط پیمانکار و پرسنل زحمتکش شهرداری انجام می‌گیرد.
وی در پایان افزود: دکتر قالیباف بیکار نیست که برای یک پل ساده که چند بار افتتاح شده به کرمانشاه بیاید.

کد خبر 12687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha