سارقان ادوات کشاورزی در کرمانشاه  دستگیر شدند

‍سرویس کرمانشاه _ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای یک باند سرقت ادوات کشاورزی با 63 فقره سرقت شهرستان صحنه خبر داد .

به گزارش کردپرس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"جمال سلمانی"در تشریح این خبر بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان صحنه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی دو سارق را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان ،خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق به شناسایی یک مالخر در این رابطه شدند و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند .
وی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 63 فقره سرقت ادوات کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان صحنه اعتراف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، در خاتمه از مردم خواست در صورت مواجهه با افراد ناشناسی که در محل و یا مزارع آنان پرسه می زنند مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

کد خبر 12287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha