زنگ خطر کرونا هنوز به گوش صاحبان عزا نرسیده است /مردم تابو رودربایستی را بشکنند و در مراسمات ترحیم شرکت نکنند

سرویس کرمانشاه _عباداله کنجوریان در بازدید از بازار شهرهای هرسین و بیستون از اصناف خواست به سلامت مردم احترام بگذارند و با تعطیلی واحد های خود با مردم و مسئولان همگام باشند.

به گزاری کردپرس؛ فرماندار هرسین اظهار داشت: در وضعیت نگران کننده ای هستیم و از مردم بزرگوار دارالمومنین هرسین میخواهم تابو رودرواسی را بشکنند و در مراسمات ترحیم شرکت نکنند.

کنجوریان ادامه داد : گویا زنگ خطر به گوش قاریان مجالس ترحیم و صاحبان این مجالس نرسیده است و این اشخاص باید بدانند خاطره خوبی از آنان در ذهن مردم نخواهند ماند.

به گفته کنجوریان علیرغم تذکرات داده شده متاسفانه قاریان و صاحبان مجالس عزا به هشدارها پایبند نبوده و با سوء استفاده از رودرواسی مردم به فکر کسب درآمد و برگزاری مراسم خود هستند.

کنجوریان همچنین از خانواده هایی که مراسمات خاکسپاری ، هفتم ، چهلم و سالگرد اموات خود را بخاطر شیوع کرونا بصورت محدود و یا اصلا برگزار نکردند تقدیر کرد و این اقدام را نشانه بافرهنگی این خانواده ها دانست.

کنجوریان بار دیگر و در خطاب به اصناف متخلف گفت : متوجه شرایط اقتصادی ، اجاره بالای واحد های استیجاری و چک های برگشتی کاسبان هستیم ولی واقعا حتی تصور ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده و آثار منفی در روح و روان انسان دارد.

کد خبر 112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha