توزیع 15 هزار تن کالای اساسی تنظیم بازار در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس سهمیه‌های اختصاص‌یافته 3600 تن برنج تنظیم بازار،3300 تن شکر خانوار،2200 تن شکر صنف و صنعت،2600 تن روغن خانوار و 3600 تن روغن صنف در سطح فروشگاه‌های منتخب توزیع و در اختیار عموم شهروندان عزیز قرار گرفته است.

به گزارش کردپرس؛ محسن دارابی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان در راستای حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت‌ها پرداخت و افزود: حفظ آرامش بازار مرهون تصمیمات و اقدامات همه اعضای کارگروه تنظیم بازار بوده، به‌طوری‌که با کمک همه دستگاه‌های عضو این کارگروه هم‌اکنون وضعیت بازار در کالاهای اساسی به حالت ثبات رسیده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان در ادامه به تنظیم بازار گوشت قرمز نیز اشاره‌ای داشت و افزود: به‌منظور تنظیم بازار گوشت قرمز نیز از ابتدای سال تاکنون 65 تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان توزیع‌شده است.

در ابتدای این جلسه سازمان جهاد کشاورزی استان گزارشی از آخرین وضعیت جوجه ریزی، کشتار و توزیع مرغ در سطح استان ارائه نمود.
شصت و یکمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با حضور سرپرست معاونت استانداری کرمانشاه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و ساير اعضای این کارگروه در سالن جلسات معاونت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 11196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha