مدیریت ثروت‌های استان باید در دست مردم ایلام باشد

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی مجلس در ایلام که با حضور دکتر قالیباف، ریاست محترم مجلس در محل استانداری ایلام برگزار شد، عنوان کرد: مدیریت ثروت‌های استان باید در دست مردم ایلام باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی عنوان کرد: اتفاقات اخیر در طول این سال‌ها باعث شده تا علی‌رغم تاریخ چند هزاره ساله این دیار و علی‌رغم ثروت‌ها و گنج‌های زیاد، مردم در رنج باشند.

او خطاب به رییس مجلس گفت: آقای قالیباف، شما بعنوان یک نیروی جهادی در رأس مجلس و بالانشین هستید، انتظار می رود بالااندیش هم باشید و اجازه ندهید حق مردم این استان ضایع شود. هم‌چنان که تا کنون مدافع مناطق محروم بوده‌اید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مدیریت ثروت‌ها باید در دست مردم ایلام باشد. وقتی مدیریت نفت و گاز در دست ما نیست و هنگام تعدیل نیرو بومی‌ها اخراج می شوند، این توهین به مردمان این دیار است. وقتی مدیریت داشته‌ها و ثروت یک مردم در دستشان نباشد هدایت مستقل و سوژگی آن‌ها با چالش مواجه می شود.

سخنگوی فراکسیون زنان خاطرنشان کرد: باید به بیش از ۳۳ هزار زن سرپرست خانوار در استان ایلام رسیدگی کرد و همچنین بیکاری، خودکشی، طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی در استان نگران کننده است.

فلاحی گفت: باید در مرکز از نخبگان ایلام استفاده شود تا ضریب نفوذ سیاسی استان بالا رود.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم در دوران جهاد اقتصادی به مردم استان ایلام توجه اساسی شود.

کد خبر 11163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha