300 جلد کتاب کودک به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد

سرویس ایلام - با پیگیری و رایزنی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی 300 جلد کتاب از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

به گزارش کردپرس در ایلام، با پیگیری و رایزنی سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از 300 جلد کتاب کودک به 100میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

فلاحی در جلسه دیدار با جمعی از کتابداران و بازدید از کتابخانه مرکزی ایلام بر ضرورت بروز رسانی منابع مکتوب و تجهیز کتابخانه های عمومی به جدیدترین تالیفات و آثار منتشر شده تاکید کرد.

این آثار پس از دریافت بر اساس نیاز و سهمیه بندی استاندارد در بین کتابخانه های عمومی استان توزیع می شوند و پس از ثبت و اعمال مراحل فنی در سیستم امانت و استفاده عمومی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه های عمومی از راه های گوناگون مانند سهمیه اهدای از طرف نهاد کتابخانه های کشور، اهدایی از سوی وزارت، اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین اهداء اعضای و مراجعین تامین می شود و این کتب پس از دریافت مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرند و براساس نیاز کتابخانه ها توزیع می گردند.

کد خبر 10777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha