مشارکت حداکثری مردم، 28 خرداد را تبدیل به یک حماسه  ملی می کند

سرویس کرمانشاه _ رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه گفت: مردم شریف ایران با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ۲۸ خرداد را تبدیل به یک حماسه ملی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ حجت‌اسلام والمسلمین حجت اله فاضلی در نشست خبری که با محوریت سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد؛ اظهار داشت: شورای وحدت نیروهای انقلاب بیش از ۵ ماه است که فعالیت های خود را در استان کرمانشاه شروع کرده است و این مجموعه به دنبال همراه کردن نیروهای انقلاب و پشتیبانی از نظام است.

وی افزود: جامعه جهانی در قالب تحریم ها، فشارهای زیادی را به نظام جمهوری اسلامی تحمیل کرده و در پی پمپاژ یاس و ناامیدی را در جامعه است. در چنین شرایطی شورای وحدت به دنبال همراه کردن نیروهای انقلاب را در قالب یک تشکیلات منسجم است و تا امید به آینده را در فضای جامعه تقویت کند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کند و در عین حال با بصیرت افزایی، به مردم برای انتخاب یک فرد اصلح کمک کند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این مجموعه از همان ابتدا به دنبال این بود که نیروهای انقلاب پیرامون حمایت از یک کاندیدای واحد اجماع کنند تا بتوانند با هم افزایی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح فراهم کنند.

وی افزود: شورای وحدت پس از برگزاری نشست های متخلف در زمینه حمایت از آیت اله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع رسید و حضور ایشان را زمینه ای برای رفع بسیاری از مشکلات ایجاد شده در جامعه می دانیم و البته برنامه های بسیار خوبی را هم در زمینه حل این مشکلات ارایه کرده اند.

فاضلی ادامه داد: آیت اله رئیسی طی مدتی که در قوه قضائیه بودند در عمل به اثبات رساندند که مبارزه با فساد را به عنوان یک اولویت دنبال می کنند و این رویکرد بارقه های امیدی را در دل مردم جامعه ایجاد کرده است. ایشان طی این مدت بیش از دو هزار مجموعه تولیدی تعطیل شده را احیاء کردند و به زمینه بازگشت به کار و تامین معیشت چند هزار کارگر زحمتکش و خانواده های آن ها را فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه آیت اله رئیسی دولت قوی و ایران قوی را به عنوان شعار خود برگزیده است در ادامه عنوان کرد: توجه به جامعه و خدمت به مردم یکی از سرلوحه های اعتقادی و عملی ایشان است و در همه مراحل مدیریتی این رویکرد را سرلوحه کارهای خویش قرار داده اند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی افزود: ایشان مدیری از جنس مردم و برای مردم است و خدمت به این مردم را افتخار می داند.

کد خبر 10693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha