امسال صدور کارت برای شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی مشروط است

سرویس آذربایجان غربی-عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه از تشکیل ائتلاف فراگیر استانی خبر داد و گفت: شرط عضویت اتاق بازرگانی در مدت زمانی مشخص، برای شرکت در انتخابات اتاق، بر صحت و سلامت رای گیری افزوده است.

رضا سواری کاندیدای انتخابات نهمین دوره اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ارومیه در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: به همراه ۱۵ نفر از کاندیداهای این دوره انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه "ائتلاف فراگیر استانی" را تشکیل دادیم که شامل هر چهار بخش بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی است.

وی افزود: در بخش بازرگانی ۵ نفر، در بخش صنعت ۵ نفر ،بخش کشاورزی ۳ نفر و بخش معدن 2 نفر در این لیست حضور دارند که شامل افرادی شاخص و صاحب تجربه و مدیران توانمند و دارای رتبه های برتر هستند.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه گفت: ۸۰ درصد از اعضای این ائتلاف دارای حداقل ۸ سال سابقه کار اتاق بازرگانی به عنوان هیات نمایندگان و یا هیات رییسه را در کارنامه دارند.

سواری اظهار داشت: اتاق بازرگانی ارومیه برای هیات نمایندگان ۱۵ نفر نیاز دارد که از میان ۵۱ نفر کاندیدا انتخاب خواهد شد علاوه بر ائتلاف موجود اتلاف دیگری نیز در میان کاندیداها با نام "ائتلاف صدای نو" امسال شکل گرفته است.

وی در خصوص هدف تشکیل ائتلاف فراگیر استانی گفت: این ائتلاف در نظر دارد در صورت انتخاب در بخش های مربوطه بر اساس میزان تجربه و تخصص به رفع مشکلات موجود در میان اصناف و مشاغل بپردازد و مانند پلی ارتباطی میان بخش خصوصی و دولت عمل کند.

این کاندیدای اتاق بازرگانی ارومیه در بخش کشاورزی در خصوص عمده ترین مشکلات این بخش اظهار داشت: نبود قیمت تضمینی محصولات کشاورزی، افزایش قیمت مواد اولیه، مانند (سم، کود، دام مرغی، واکسن، دارو و ..)، عدم حمایت کامل بیمه از خسارات محصولات کشاورزی، عدم نقدینگی در بخش کشاورزی که کشاورزان را دچار مضیقه های مالی کرده است از آن جمله اند.

سواری با اشاره به تایید صحت و سلامت انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه گفت: خوشبختانه امسال برعکس سال‌های گذشته تنها افرادی می‌توانند در انتخابات اتاق شرکت داشته باشند که در بخش حقیقی یک سال و یک روز و در بخش حقوقی ۱۸ ماه و یک روز عضویت داشته باشند و کارت برای آنها صادر شده باشد.

نامزد انتخاباتی ائتلاف فراگیر استانی، ادامه داد: بدین وسیله حواشی در انتخابات برطرف خواهد شد. سال های قبل امکان صدور کارت در هر زمان وجود داشت و این امر صحت انتخابات را تاحدودی زیر سوال می‌برد، اما امسال این مسئله کاملا برطرف شده است.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ارومیه در پایان تاکید کرد: امیدوارم صنعتگران بازرگانان کشاورزان و کسانی که عضویت اتاق بازرگانی را دارند روز شنبه ۱۱ اسفند ماه و به پای صندوق ها مراجعه کنند و حمایت خود را از کاندیدای مورد نظر خود انجام دهند.

کد خبر 106249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha