15 پروژه ورزشی آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد

سرویس آذربایجان غربی- همزمان با دهه فجر امسال 15 طرح با یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه در سطح استان آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش کردپرس، صبح امروز در سفر معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به آذربایجان‌غربی، طرح ملی "پارک گام" به طور همزمان در سه شهر ارومیه، میاندوآب و خوی افتتاح شد.

زهرا سادات موسوی در آیین رونمایی و افتتاح این طرح ها ضمن تبریک ایّام دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: امروز توسعه و تعمیم ورزش در بین خانواده ها و اجتماعی کردن آن در بین آحاد مختلف مردم یکی از مهمترین راه های تأمین سلامت روحی و جسمی و نشاط و شادابی است و یقینا جامعه سالم می تواند نقش مؤثری در موفقیت های ابعاد مختلف زندگی انسان داشته باشد.

وی افزود: طرح ملی پارک گام یکی از مهمترین برنامه ها و طرح های معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مسیر سلامت و نشاط عمومی خانواده هاست که با همکاری شایسته ادارات کل استانی به فضل الهی توانسته ایم آن را در استان های مختلف اجرایی کنیم.

معاونت توسعه ورزش بانوان با اشاره به اینکه باید ورزش بانوان نیز همگام با آقایان مورد توجه قرار گیرد تاکید کرد: امیدواریم با احداث این پروژه‌ها و افتتاح آنها شاهد رشد سرانه ورزشی و ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین جوانان باشیم ضمن اینکه در این راستا باید ورزش بانوان نیز همگام با ورزش آقایان مورد توجه قرار گیرد.

در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با اشاره به سایر طرح های کلنگ زنی و افتتاحی ورزشی در استان، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 15 طرح با یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه در سطح این استان به بهره برداری می رسد.

سیده زهرا موسوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، امروز پروژه‌های خانه کاراته استان و خانه پرتاب‌ها در ارومیه افتتاح و زمین ورزشی سرپوشیده و روباز روستای بالو نیز کلنگ‌زنی کردند.

خانه کاراته ارومیه در زمینی به مساحت 400 متر مربع و با اعتبار هزینه کرد 320میلیون تومان، خانه پرتاب‌ها در زمینی به مساحت یک هکتار و با هزینه کرد 350میلیون تومان افتتاح شدند.

سالن سرپوشیده روستای بالو نیز در زمینی به مساحت 950متر مربع و با اعتبار 600میلیون تومان و زمین روباز نیز در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد تومان احداث خواهندشد.

کد خبر 105130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha