فوتی های کرونا در آذربایجان غربی به 6 نفر کاهش یافت

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اشاره به فوت ۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی گفت: طی ۲ روز گذشته، فوتی های ناشی از کرونا در استان تک رقمی بوده است.

به گزارش کردپرس، دکتر جواد آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان های مختلف استان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اضافه کرد: طی این مدت ۵۴۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و نزدیک به ۳۰ درصد آنان تحت مراقبت درمانی در بیمارستان ها قرار گرفتند.

او ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و هشت نفر افزایش یافت.

آقازاده از بستری بودن ۲۱۴ نفر از بیماران کرونا در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۳۹ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

او با اشاره به فوت ۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی گفت: طی ۲ روز گذشته، فوتی های ناشی از کرونا در استان تک رقمی بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی ها به چهارهزار و ۴۹۲ نفر رسیده است و از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۱۶۶ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 10109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha