ملت ترکیه را دوست دارم؛ 25 سال آنجا زندگی کرده ام

سرویس ترکیه - کشیش پاستور برانسون در دیدار اختصاصی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دفتر اوال رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با ترامپ گفت: ملت ترکیه را دوست دارم؛ 25 سال آنجا زندگی کرده ام

به گزارش کردپرس، کشیش پاستور برانسون که بعد از آزادی از حبس خانگی در ترکیه به آمریکا بازگشت در دیدار اختصاصی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دفتر اوال رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با ترامپ نیز شرکت کرد.

برانسون در جواب به این سوال ترامپ که عنوان کرده بود "نمی دانم بعد از این هم مایل هستی به ترکیه بروی یا نه" گفت: ملت ترکیه را بسیار دوست دارم. 25 سال آنجا زندگی کرده ام. از اقداماتی که دولت آمریکا برای من انجام داده است نیز تشکر می کنم. از پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، مایک پنس معاون رئیس جمهور و آقای بولتون تشکر دارم. از کنگره آمریکا و تلاش های آنان برای آزادی من نیز متشکر هستم.

همچنین دونالد ترامپ نیز در اظهاراتی با تشکر از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه عنوان کرده است: این اقدام ترکیه روابط میان دو کشور را بهبود خواهد بخشید. یک بار دیگر از اردوغان تشکر می کنم. ما روابط بسیار خوبی با ترکیه داریم از این که این اتفاق چرا پیشتر از این ها حل و فصل نشد تعجب می کنم.

ترامپ همچنین خاطرنشان کرده است: مذاکرات بسیار طولانی در این خصوص داشتیم، بارها تاکید کردیم که به طور قطع در این خصوص باج نخواهیم داد و اگر برانسون آزاد نمی شد اتفاقات بسیار بدی می افتاد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 88108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha