یک مسئول عالیرتبه حزب دمکرات،  اتحادیه میهنی را به اقدام  برای کشتن یکی از پسران مسعودبارزانی متهم کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک مسئول عالیرتبه حزب دمکرات کردستان به «دراو میدیا» اعلام کرد اکنون عامل مشکلات میان اتحادیه میهنی وحزب دمکرات کردستان و نگرانی مسعود بارزانی از اتحادیه میهنی به تلاش برای کشتن یکی از پسران مسعودبارزانی مربوط می‌شود.

به گزارش کردپرس به نقل از «دراو میدیا»: مسعود بارزانی به چند تن از روسای اتحادیه میهنی مشکوک است اما اتحادیه میهنی کردستان این امر را بشدت تکذیب می‌کند.
این منبع اشاره کرد که مسعود بارزانی از اتحادیه میهنی عصبانی و ناراحت هست به همین دلیل تمایلی برای دیدار با روسای این حزب ندارد.
براساس توضیحات این منبع تلاشی برای کشتن «ویسی بارزانی» پسر مسعود بارزانی صورت گرفته است و فردی که مامور این کار شده است از نیروهای مبارزه با ترور پارتی بوده است که اکنون دستگیر شده است. همه‌ی اسناد و مدارک وفیلمهای این حادثه در اختیار مسعودبارزانی قرار گرفته است.
درمقابل یک منبع از حزب اتحادیه میهنی کردستان به خبرنگار دراو میدیا اعلام کرد: این امر از اتحادیه میهنی کاملا بدور است و برعکس اتحادیه میهنی همیشه در تلاش اصلاح روابط با بارزانی است.
براساس گفتگوها و گفته‌های اخیر مسئولان هر دو حزب مخصوصا مسعود بارزانی و بافل طالبانی اعلام شده است که عامل مشکلات فیمابین قتل هاوکار جاف بوده است ، اما اخیرا عامل این مشکلات سر از شوراندن مشکلات داخلی اتحادیه میهنی از سوی دادگاه اربیل و اختلاف هر دو حزب حاکم بر سر موضوع تنظیم قانون نفت و گاز فدرالی و کناره‌گیری تیم اتحادیه میهنی از جلسات کابینه، درآورده است.
لازم به ذکر است که تاکنون هیچ مقامی رسمی از پارتی و اتحادیه میهنی نسبت به ادعای این رسانه اقلیم کردستان موضع‌گیری نکرده است

کد خبر 43982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha