راه‌اندازی فروشگاه‌های عرضه اقلام اساسی در تمامی شهرستان‌های کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ عبدالوحید محمدی با تاکید بر ضرورت برپایی فروشگاه‌های عرضه کالاهای اساسی، در سراسر استان گفت: هم اکنون ۲۰ مکان عرضه اقلام اساسی در شهرستان‌های استان راه اندازی شده است.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، در نشست فوق العاده کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان با موضوع تامین و توزیع کالاهای موردنیاز ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بر پیگیری نحوه صحیح توزیع و ارائه کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد.

عبدالوحید محمدی گفت: همه موظف هستیم ضمن فراهم آوردن امکانات، برای توزیع مناسب، کرامت مردم را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: برای تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، غرفه های رایگان در اختیار تامین کنندگان و توزیع کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاها به قیمت مناسب داشته باشند، قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص استقرار و راه اندازی محل‌های عرضه مسقیم کالاهای اساسی پیگیری های لازم را به عمل آورده و در این مکان‌ها اقلامی مانند گوشت منجمد، برنج، مرغ منجمد، شکر، روغن و… با قیمت مناسب به هم استانی‌ها عرضه می‌شود.

در جلسه فوق العاده کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان کرمانشاه هر یک مدیران ادارات مرتبط به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز ایام نوروز و ماه مبارک رمضان پرداختند.

کد خبر 43920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha