اولین کارخانه تولید آجر سفال کرمانشاه به بهره برداری رسید

سرویس کرمانشاه _ اولین کارخانه تولید آجر سفال استان کرمانشاه در شهرک صنعتی شهرستان قصرشیرین افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ سرمایه گذار و رئیس هیئت مدیره «آجر سفال قصر ایرانی» گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت اسمی ۲۰۰ هزار قالب در روز زمینه اشتغال ۳۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم کرده است.

مهدی ایرانی با بیان اینکه در حال حاضر تنها از ۲۰درصد ظرفیت تولید این کارخانه استفاده می شود خاطرنشان کرد: آجر سفال قصرایرانی با توجه به آماده سازی زیر ساخت های مورد نیاز، برای رسیدن به ظرفیت واقعی نیازمند راه اندازی خط دوم تولید جدید، کوره های دوم و سوم و تونل تمام اتوماتیک می باشد که با این اقدام اشتغال واحد به ۷۰ نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با نرخ امروز دلار، حدود ۶۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا خطوط تولید تکمیل شود تصریح کرد: در بحث تامین مالی نیازمند حمایت مدیران استان هستیم که در صورت همراهی و تامین این منابع تسهیلاتی سال آینده خط دوم و تکمیلی این شرکت راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره «آجر سفال قصر ایرانی» تامین آجر و سفال غرب کشور و بازار شمال و مرکز عراق را از اهداف این شرکت عنوان کرد و بیان داشت: تولید آجر سفال در سایزهای مختلف، آجر سفال سقفی، آجر نسوز، آجر نما و … با خاک مرغوب و مکانیزه بودن دستگاه‌ها محصولات این شرکت را منحصر به فرد کرده است که نیازمند حمایت مسئولین و سازمان نظام مهندسی برای شناسایی این محصولات به بازارهای مصرف آجر سفال هستیم.

گفتنی است بزرگترین کارخانه آجر سفال غرب کشور با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، فرماندار و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.

کد خبر 42496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha