خبرنگاران ایلام به سفر عتبات عالیات می روند

سرویس ایلام - استاندار ایلام در مراسم روز خبرنگار که به خاطر تلاقی با دهه محرم با چند روز تأخیر برگزار شد اعلام کرد: خبرنگاران ایلام به سفر عتبات عالیات می روند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با ذکر اینکه کربلا در کربلا می ماند اگر زینب (س) نبود، گفت: اولین خبرنگار ما در عصر عاشورا حضرت زینب (س) بودند و امروز رسالت خبرنگاران هم رسالت آن حضرت است.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی برای هر خبرنگار حرفه ای لازم است، گفت: خبرنگاران مرجع اخبار و اطلاعات برای مردم هستند و باید واقعیت های جامعه را انعکاس دهند.

وی اضافه کرد: دلیل اصلی ریزش جامعه مخاطب برخی از خبرنگاران این است که آنان منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح دهند.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه گفت: ایلام با وجود جمعیت کم، ولی فضای رسانه ای و مطبوعات آن در مقایسه با سایر استان های جایگاه بسیار مطلوبی دارد.

وی با قدردانی از اخبار و اطلاعات خبرنگاران گفت: لازمه موفقیت کار هر مدیر اطلاعات کافی روزانه از موضوعات روز جامعه است که این اطلاعات و اخبار را بدون هیچ دستمزدی خبرنگاران در اختیار قرار می دهند.

بهرام‌نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، گفت: «همه باید به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشند» که خبرنگاران در جهاد تبیین تلاش خوبی داشته اند که از آنان تشکر و قدردانی می کنم.

وی در ادامه بر حمایت از خبرنگاران و رسانه ها تاکید کرد و گفت: یکی از راههای تقویت کننده مطبوعات این است که در هفته دولت از بودجه های فرهنگی به این رسانه ها اختصاص دهند.

استاندار ایلام در خصوص سفر خبرنگاران به عتبات عالیات، گفت: بخشی از خبرنگاران توسط ستاد عتبات عالیات و بخش دیگر به مرور توسط استانداری ایلام تمهیدات سفر آنان انجام خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار از برخی اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 37136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha