فرمانده نیروی انتظامی هلیلان منصوب شد

سرویس ایلام- سرهنگ مجتبی مهدیان بعنوان نخستین فرمانده انتظامی شهرستان تازه تاسیس هلیلان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، طی آیینی و با حضور جانشین انتظامی استان ایلام و فرماندار هلیلان، سرهنگ مجتبی مهدیان به عنوان نخستین فرمانده انتظامی هلیلان معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در این آیین اظهار داشت: استقرار ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان هلیلان نه تنها باعث ارتقا امنیت برای مردم می شود بلکه کاهش انواع جرائم و افزایش کشفیات را در پی خواهد داشت.

سرهنگ شهاب عزیز زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان باید تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه شورای تامین جهت تامین امنیت و نظم در منطقه داشته باشد.

وی یکی از مهم ترین خواسته فرمانده ناجا و فرمانده انتظامی استان را پیشگیری از وقوع سرقت عنوان کرد و افزود: ستاد فرماندهی شهرستان نیز با همکاری سایر مجموعه ها تمام تلاش خود را در راستای کاهش وقوع سرقت بکار گیرد.

سرهنگ عزیززاده با بیان اینکه امنیت در هر جامعه و منطقه ای نسبی است، اضافه کرد: باید در حد توان سرقت ها و جرائم در شهرستان کاهش یابد و در نهایت بیشترین احساس امنیت و آرامش برای مردم فراهم شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: کشفیات سرقت در شهرستان هلیلان باید واقعی و علاوه بر اعمال قانون سارق از طریق مراجع قضایی، مال مسروقه نیز به صاحبش داده شود.

سعید شهبازی، فرماندار هلیلان نیز در این آیین با قدردانی از تلاش های مسئولان استانی و شهرستانی در استقرار ستاد فرماندهی انتظامی در هلیلان عنوان کرد: نیروی راهنمایی و رانندگی نیز در این شهرستان استقرار یافته است.

فرماندار هلیلان تاکید کرد: مجموعه و ارکان نیروی انتظامی شهرستان از جوانان پاک، توانمند، پاسدار آرمان های ولایت و انقلابی تشکیل شده که تمام تلاش خود را برای حفظ کرامت و حقوق شهروندان در راستای امنیت اجتماعی بکار خواهند گرفت.

کد خبر 342694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha