انتقاد صریح معاون سیاسی استاندار ایلام از باج‌خواهی های رسانه‌ای

سرویس ایلام - معاون سیاسی استاندار ایلام در تودیع و معارفه مدیرکل راهداری ایلام از باج‌خواهی های رسانه‌ای در استان برای تحت فشار قرار دادن مدیران دولت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی با بیان این که شعار اصلی دولت مبارزه با فساد و رانت و توجه و خدمت به محرومین و اجرای عدالت است تأکید کرد: در مسیر مبارزه با فساد و خدمت به محرومین موانع و مشکلاتی برای مدیران پاک دست ایجاد می شود و در این راه باید همه‌ی داشته های خود حتی آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشت.

معاون سیاسی استاندار با طرح این سوال که «چرا باید پروژه ای ۲۰ سال به طول بیانجامد؟» ادامه داد: این دلیلی جز فساد و رانت خواری ندارد.

وی با بیان این که افرادی با تطمیع و تهدید با مدیران برخورد می کنند تا به مقاصد خود برسند، ادامه داد: برخی تلاش می کنند با مدیران پاکدست مبارزه کنند و در فضای مجازی برای مسائل بی اساس مدیران را تحت فشار قرار دهند، اما بنده به عنوان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار عرض می کنم در دولت آقای رئیسی اولویت اول مدیران مبارزه با مفسدان و رانت خواران است و از تهدید، باج خواران نباید نترسید، دوران باج گیری گذشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: به خدا توکل کنید و نترسید حتی اگر آبرو را در جایی خدشه دار کنند شما با خدا و ملت عهد بستید و آن چه که مهم است اشتغال، تولید و معیشت مردم ایلام است.

حسنی تصریح کرد: اگر استاندار فریاد می کشند که چرا حق مردم استان ازجمله مالیات، عوارض و حساب های بانکی شرکت های فعال و پیمانکاران در حوزه های مختلف از جمله نفت باید در استان پرداخت شود فقط و فقط برای احقاق حق مردم استان است و می داند که این شرکت های با نفوذ قطعا ناراحت می شوند، اما اگر این اعتبارات در استان می آمد امروز شهرداری ملکشاهی برای پرداخت حقوق کارکنان خود مشکل نداشت و کارگر او در فضای مجازی تهدید به خودکشی نمی کرد!

وی با تأکید بر این که باید از مدیرانی که برای احقاق حقوق مردم تلاش می کند حمایت کنیم گفت: افرادی که به دنبال تطمیع فساد ستیزان هستند در این دولت دیگر راه به جایی نخواهند برد و ما دیگر اجازه نخواهیم داد مدیران مسئله دار وارد دولت شوند و تاوان آن را هم خواهیم داد و ما پای آرمان ها، ارزش ها و اعتقادات خود هستیم و در این مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.

معاون استاندار ایلام از جریان انقلابی برای حمایت از مدیران پاک دست، اتحاد و همبستگی دعوت کرد و افزود: تلاش دولت آیت الله رئیسی تلاش برای آرامش و رفاه مردم است و در این راه مشکلات بسیاری وجود خواهد داشت و از جریان انقلابی انتظار دارم هر جا که احساس کرد به ارزش های انقلاب، شهدا و عدالت خواهان ضربه وارد می شود ورود و حمایت کنند و در این راه سکوت جایز نیست.

وی تصریح کرد: ما از برخی هیاهو و تهدید و جوسازی‌های رسانه ای در فضای مجازی نمی ترسیم، برای دفاع از حقوق مردم ایلام، در مقابل باج خواهان، رانت خوارها و تهدید کنندگان کوتاه نخواهیم آمد و با صدای بلند از حق مردم ایلام دفاع خواهیم کرد و شک نکنید با مفسدان و رانت خواران با قاطعیت مبارزه خواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات «نورالله دلخواه» تقدیر و «زاهدین چشمه‌خاور» به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معارفه شد.

کد خبر 33441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha