ایلام در حوزه سازندگی جزو استان‌های پیشرو است

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین استان در نشست مجمع جهاد گران بسیج سازندگی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: ایلام در حوزه سازندگی جزو استان‌های پیشرو است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی عنوان کرد: امروز معتقدیم خیلی از مشکلات و گرفتاری ها مربوط به ریشه ها و ناکارآمدی برخی مجموعه ها در سنوات گذشته و تجمع آنهاست.

وی افزود: بعد از سال‌های متمادی اولین بار است که جلسه سازندگی با گروه‌های جهادی را در مجموعه استانداری برگزار می کنیم که به لحاظ نگاه و گفتمان و اولویتهای این دولت است که گروه‌های جهادی خودشان را متعلق به این گفتمان می دانند.

فرمانده سپاه امیر المومنین استان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به گروه‌های جهادی دارد و بر همین اساس تفاهم نامه های سنگینی در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: گروه‌های جهادی هزینه ها را کم می کنند و در نقاطی که دسترسی سخت است گروه‌های جهادی با روحیات جوانی حضور پیدا می کنند.

شاکرمی تاکید کرد: با فضای همدلی و قرار گرفتن سپاه به طور کامل در کنار دولت و استفاده از همه ظرفیتها انشاالله بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، فضاسازی دشمنان و ضد انقلاب نمی تواند در مسیر حرکت ما مانعی ایجاد کند.

فرمانده سپاه امیر المومنین استان اعلام کرد: استان ایلام در حوزه سازندگی و اقدامات انجام گرفته جزو استان‌های پیشرو است.

کد خبر 32092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha