برنامه های مشترک کمیته امداد و سپاه ایلام برای نیازمندان

سرویس ایلام - نشست مشترک فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان و مدیرکل کمیته امداد استان با محوریت خدمت بیشتر به نیازمندان استان در رمضان امسال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی در این نشست گفت: در ادامه همکاری هایی که هرساله بین کمیته امداد و سپاه استان صورت می گیرد در رمضان امسال نیز خدمات مشترکی در زمینه ساخت مسکن،اطعام مددجویان و حامی یابی برای ایتام و کودکان نیازمند صورت می گیرد.

وی افزود: با استفاده از امکاناتی که سپاه در زمینه تهیه و پخت غذا دارد در هفته اکرام ایتام واطعام نیازمندان،سپاه استان در زمینه تهیه غذای گرم و نیز تهیه سبدهای معیشتی برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان مشارکت خواهد کرد.

سردار شاکرمی با اشاره به در دست ساخت بودن ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان که با همکاری امداد و سپاه صورت می گیرد گفت: تلاش می شود با از میان بردن موانع ساخت این پروژه ها از جمله ضمانت های بانکی در ساخت این پروژه ها تسریع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در زمینه خدمت به مددجویان و نیازمندان برنامه های مشترک قابل توجهی دارند که از جمله این خدمات ساخت مسکن، تامین جهیزیه ، توزیع سبدهای معیشتی، سرپرستی از ایتام و مشارکت در رفع نیازهای آنان است.

طاهری افزود: از آنجایی که هر ساله در ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای به نیازمندان استان ارائه می شود، امیدواریم امسال نیز با مشارکت دستگاههای دیگر بخشی از نیازهای این قشر برطرف شود.

کد خبر 30513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha