ماسک زدن اجباری و ضرورت تهیه اقلام موردنیاز در ایلام

سرویس ایلام - در نشست فوق العاده ستاد کرونای ایلام در ظهر امروز، با توجه به اجباری شدن ماسک و در نتیجه افزایش تقاضا برای این کالای بهداشتی، بر افزایش تولید و ضرورت تهیه افلام مورد نیاز در استان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام در این نشست گفت: با توجه به اجباری شدن ماسک و حفظ سلامتی افراد جامعه در آینده و عبور از موج بیماری، ناگزیر به تقویت و تولید ماسک در استان هستیم و سپاه برای ظرفیت سازی و تولید ماسک بصورت انبوه امادگی های لازم را دارد.

وی ضمن بازخوانی رفتار موفق و جمعی ستاد کرونای استان ایلام در ابتدای شیوع ویروس گفت: ناگزیر به ارزیابی عملکرد مجدد کمیته های ستاد کرونای استان هستیم.

شاکرمی ضمن تجلیل از صاحبان آثار وتحلیل های جامع اهالی رسانه استان خواستار بهره گیری بیشتر ازتوان نوشتاری آنها شد و گفت: عملکرد کمیته رسانه و تبلیغات هم در شرایط جدید این بیماری باید بازتعریف مجدد شده و ازظرفیت های کم نظیر رسانه های استان استفاده بشود

افشار خسروی زاد، دادستان مرکز استان ایلام نیز در این نشست عنوان کرد: هر جایی تجمع باشد باید بدون تردید محدودیت های هوشمندی را ایجادکنیم و یکی از بهترین راهکارها استفاده همگون از اعمال محدودیت ها در کل سطوح در فورجه های هفت روزه و 14 روزه برای کنترل این بیماری است.

وی تصریح کرد: با تعطیلی برخی امکان و تفرجگاه ها از سویی و از سوی دیگر باز گذاشتن سالن ها و برخی صنوف پرتجمع عملا کنترل بیماری امر محالی است.

دادستان ایلام طبقه بندی امورات مانند شیفت بندی و کشیک در ادارات را نیز یک راهکار موثر برای جلوگیری از تجمعات خواندو یادآور شد: باید بگونه ای عمل کنیم که حساسیت های مردم نسبت به این بیماری کاهش پیدا نکند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام نیز دیگر عضو ستاد کرونا بود که صحبت کرد. او ضمن ابراز رضایت از عملکرد منسجم و موثر ستاد کرونا در استان گفت: در حوزه کلان هم برغم اینکه بیماری ناشناس بود کشور به تناسب کشورهای مدعی در دنیا بهتر و موثرتر عمل کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار ضمن تأکید بر اعمال محدودیت های گذشته، تأکید کرد: مجددا باید آمار روزانه مبتلایان در استان به تفکیک شهرستانها اعلام شود چرا که این امر سطح هشدارها را در افکار عمومی زنده نگه می دارد و بسیار ضروری است.

کد خبر 304614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha