مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می شود

سرویس ایلام - فرماندار شهرستان سیروان از اتمام حفاری و کابل گذاری و همچنین تکمیل فیبر نوری در شهرستان سیروان جهت حل مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علیرضا رئیسی در بازدید از اجرای پروژه فیبر خاکی مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی با بیان اینکه در گذشته اکثر روستاها و مناطق این شهرستان با مشکل قطعی اینترنت و آنتن دهی تلفنن همراه مواجه بودند، افزود: شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت ها با مشکلات فراوانی روبروست و قبلا آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

وی اظهار داشت: تکمیل فیبرنوری روستاهای شهرستان سیروان به طول ۱۵ کیلومتر توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری شرکت مخابرات استان در حال اجراست.

فرماندار سیروان با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجراست و با اتمام این پروژه مشکل قطعی ارتباط همراه اول و اینترنت برطرف می شود، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان خوشبختانه این طرح طی چند روز آینده به بهره برداری می رسد و مردم منطقه با مشکل قطعی تلفن همراه برای همیشه خداحافظی می کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه طول حفاری پروژه فیبر نوری این مسیر ۱۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست، خاطرنشان کرد: مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفیدخانی قبلا هوایی بوده و به فیبرنوری خاکی برگردان تبدیل می شود و زمینه زیرساخت برای ۱۰ روستای این مسیر برای سایر اپراتورها برای خدمات دهی فراهم می شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه حفاری این پروژه طی ۱۰ روزه آینده به اتمام می رسد و تمام تیرها و کابل های مسیر هوایی جمع آوری می شود، گفت: اجرای این پروژه باعث تقویت سرعت اینترنت همراه می شود و در آینده نزدیک کافو نوری روستای کلی کلی و علی آباد زیر بار خواهند رفت و می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند.

رئیسی افزود: پیمانکار در حال حاضر با سه دستگاه بیل مکانیکی و چند اکیپ در حال انجام کار است و انتظار می رود که تا چند روز آینده این پروژه مهم به سرانجام برسد و مردم مناطق مختلف این شهرستان بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

کد خبر 28437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha