به مساوات در توسعه شهری لومار توجه بیشتری شود

سرویس ایلام - فرماندار سیروان در بازدید از محلات شهر لومار از توابع این شهرستان، خواستار توجه و مساوات در توسعه شهری لومار و محلات آن شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علیرضا رئیسی گفت: برخی محلات شهر لومار هم اکنون با مشکلات زیرساختی مواجهه هستند انتظار می رود که شهرداری برای ایجاد زیرساخت ها برنامه های مدونی در دست اقدام داشته باشد تا عدالت برقرار شود.

وی اجرای پروژه های عمرانی را اقدامی ماندگار برای توسعه و آبادانی شهر بخصوص در محلات و مناطق کمتر توسعه یافته آن دانست و گفت: انتظار می رود به منظور جلب رضایت همه شهروندان اجرای پروژه ها به صورت مساوی اجرا شود تا چهره شهر در همه مناطق بخوبی دیده شود.

فرماندار سیروان خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری باید به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری باشند و همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشند تا رضایت عمومی حاصل شود.

رئیسی با بیان اینکه ایجاد و افزایش امکانات آتش نشانی در شهر لومار به عنوان تنها آتش نشانی منطقه ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی مناطق شهری و روستایی سیروان، تجهیز امکانات آتش نشانی برای مهار آتش سوزی ضروری است و می بایست شهرداری برای این موضوع مهم آمادگی لازم در موقع بحران داشته باشد.

کد خبر 27773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha