شناسایی ۲۰۲ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از قرمز شدن وضعیت ۱۱ شهرستان این استان از نظر شیوع کرونا خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۲۰۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در این استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان ایلام به تعداد ۷۵۶۲۲ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است، یادآور شد: مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه در سطح استان ۱۱۸۹ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۳۶ نفر مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند، افزود: در حال حاضر تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا که در سطح بیمارستان های استان بستری هستند ۱۳۹ نفر است.

وی تصریح کرد: از بستری های جدید ایلام ۱۶ نفر مربوط به ایلام، ۶ نفر آبدانان، سه نفر ایوان، یک نفر چرداول، سه نفر دره شهر، چهار نفر دهلران، ۲ نفر ملکشاهی و یک نفر نیز مربوط به مهران است.

کریمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر از تعداد ۱۲ شهرستان استان ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع کرونا قرار دارند، گفت: تنها شهرستان هلیلان قرمز نیست که آن هم در رنگبندی دارای وضعیت نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم و پرهیز از حضور در اجتماعات، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع سریع اومیکرون، انتظار می رود که مردم بیش از گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 27727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha