رفع تصرف بیش از هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام / ۱۶۵۶  شماره گزارش زمین خواری

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی ضمن اعلام رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان، عنوان کرد: این مهم حاصل همراهی دستگاه قضا استان، دادستان محترم و معاون ایشان و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه به مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کنند تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه وشهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هر گونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی بعمل آمده و شهروندان با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 2770962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha