برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری برای سیل زدگان ارومیه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی منازل شهروندان در محله کشتارگاه ارومیه ۳ اردوگاه اسکان اضطرای نیز جهت اسکان متاثرین آماده شده است.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این خصوص اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر ارومیه و ستاد استان علاوه بر تخلیه آب از منازل تاکنون،۵۰۰ تخته پتو،۵۸ قطعه چادر و ۸۶ بسته غذایی ۷۲ ساعته بین متاثرین از سیلاب در ارومیه توزیع کرده اند.

او از برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری برای متاثرین از سیلاب و آبگرفتگی ارومیه خبر داد و افزود:  اردوگاه ها در ۲ مسجد و ۱ مدرسه جهت اسکان اضطراری متاثرین از سیلاب در ارومیه آماده شده است.

محبوبی بیان کرد:  با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی،نیروهای عملیاتی هلال احمر آذربایجان غربی در همه شعب و پایگاههای امداد و نجات استان جهت خدمت رسانی هرچه سریعتر به متاثرین در آماده باش کامل هستند.

شامگاه پنجشنبه سوم خرداد ماه در اثر بارشهای رگباری بهاره بسیاری از نقاط شهر ارومیه دچار آبگرفتگی و سیلابهای لحظه ای به همراه بارش تگرگ شد. تردد در اغلب نقاط شهری برای ساعاتی دچار اختلال وکندی و اغلب زیر گذرهای ارومیه مملو از آب باران شد.

شدت این بارشها به حدی بود که در محله کشتارگاه ارومیه حتی اتوبوسهای حمل و نقل درون شهری نیز قادر به تردد نبوده و ٤٨ منزل مسکونی شهروندان دچار آبگرفتگی شد.

کشتارگاه جز مناطق حاشیه ای کلان شهر ارومیه! است و از زیرساخت های مناسب برخوردار نبوده و در سال های اخیر هم مورد بی مهری مدیریت شهری ارومیه قرار گرفته است.

کد خبر 2770920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha