پرچمدار تغییر و تحول در کرمانشاه خواهم بود

سرویس کرمانشاه _ دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه عضو هیات علمی دانشگاه رازی گفت: در صورت کسب اعتماد مردم شریف کرمانشاه راهیابی به مجلس، پرچمدار تغییر و تحول در استان و فریاد رسای مطالبات مردم در مرکز قانونگداری کشور خواهم بود.

این استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس در ادامه عنوان کرد: یکی از عوامل توسعه نیافتگی کرمانشاه، عدم طرح مناسب مطالبات و مشکلات توسعه‌ای و کلان در سطح ملی و به ویژه مجلس است.

دکتر رحیمی زنگنه تاکید کرد: نمایندگان ما در طرح مطالبات کلان بر زمین مانده مردم کرمانشاه ناکام مانده‌اند.

وی افزود: متاسفانه سطح مطالبات برخی نمایندگان استان از وزارت خانه ها طی این سال‌ها به پیگیری آسفالت یک راه روستایی و یا اجرای یک طرح هادی و پروژه‌های خرد زیرساختی تقلیل یافته در حالیکه بزرگراه های استان با سرعت لاک‌پشتی تکمیل می شوند و باند اصلی فرودگاه کرمانشاه سه سال است که تعطیل است و از ۱۲۰ پرواز در هفته به ۷ پرواز در هفته رسیده ایم.

دکتر رحیمی زنگنه عنوان کرد: بخش عظیمی از صنایع ما بر اثر بی توجهی و رهاشدگی، تعطیل هستند و با وجود وعده اجرای ابرپروژه‌های خیالی، سهم حوزه صنعت ما از اشتغال کرمانشاه تنها ۲۵ درصد است.

وی با تاکید بر اینکه نماینده باید مدافع سرسخت شایسته سالاری باشد، عنوان کرد: دخالت های ناروا در انتصابات و گماردن مدیران ضعیف موجب عزلت نشینی هزاران جوان شایسته و بی انگیزگی صدها کارشناس مجرب در فضای ادارات ما شده است.

دکتر رحیمی زنگنه گفت: این رویه غلط موجب کوچ اجباری صدها نیروی انسانی توانمند کرمانشاه به دیگر استان ها و حتی خارج از کشور شده است.

وی با طرح این پرسش که چرا نباید یک جوان کرمانشاهی در شهر و دیار خودش امکان رشد و تعالی داشته باشد در ادامه عنوان کرد: اگر ما عنوان نماینده کرمانشاه را یدک می کشیم باید در برابر این فضای ویرانگر و ضد توسعه محکم بایستیم و شرایط را برای نقش آفرینی جوانان برومندمان فراهم کنیم.

وی یادآور شد: در صورت کسب اعتماد مردم شریف کرمانشاه، پرچمدار تغییر و تحول در این دیار خواهم بود و شکوه دیرینه این سرزمین را فریاد خواهم کرد.

کد خبر 2767527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha