ترکیه هفتاد و دومین سالگرد الحاق این کشور به ناتو را گرامی داشت: به حمایت از صلح و ثبات بین المللی ادامه می دهیم

سرویس ترکیه - وزارت دفاع و وزارت خارجه ترکیه با انتشار پیام هایی ضمن گرامی داشت هفتاد و دومین سالگرد الحاق این کشور به ناتو، از تداوم مشارکت جدی با کشورهای عضو این پیمان خبر دادند.

به گزارش کردپرس، وزارت دفاع ترکیه با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد الحاق این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» اعلام کرد: «کشورمان به‌عنوان یک عضو قدرتمند و قابل اعتماد مانند همیشه ادامه خواهد داد در ناتو مشارکت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشته باشد.»

وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد: هفتاد و دومین سالگرد الحاق کشورمان به ناتو را گرامی می‌داریم. کشورمان از روزی که به این پیمان ملحق شد، تا به حال هرگونه وظیفه خود را با موفقیت انجام داده است و همچنان به این روند ادامه خواهد داد.»

در این بیانیه با اشاره به اینکه ترکیه به‌عنوان دومین ارتش بزرگ ناتو در مرکز این پیمان قرار دارد، خاطرنشان شد که ترکیه از فرماندهی زمینی و قرارگاه نظامی قابل استقرار سریع ناتو (فرماندهی سپاه سوم) میزبانی می‌کند.

ترکیه هفتاد و دومین سالگرد الحاق این کشور به ناتو را گرامی داشت: به حمایت از صلح و ثبات بین المللی ادامه می دهیم

وزارت امور خارجه ترکیه نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، هفتاد و دومین سالگرد الحاق ترکیه به پیمان «ناتو» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «به عنوان یکی از اعضای ضروری و منحضر به فرد پیمان ناتو، در این دوره که جهان از چالش‌های بی‌سابقه‌ای عبور می‌کند، هفتاد و دومین سالگرد عضویت کشورمان در این ائتلاف را گرامی می‌داریم.»

در ادامه این پیام آمده است: «ترکیه با روحیه همبستگی که اساس اتحاد است، به حمایت از صلح و ثبات بین‌المللی ادامه خواهد داد.»

کد خبر 2767123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha