جزئیات ۲ حادثه انفجار خط انتقال گاز ایران به فاصله ۳۵ دقیقه

بامداد امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ به فاصله ۳۵ دقیقه ۲ انفجار در خطوط انتقال گاز در ۲ نقطه دور افتاده از یکدیگر به وقوع پیوست که به اظهار مسئولان این حوادث خرابکاری بوده است.

به گزارش کرد پرس، ساعت ۱ بامداد در محدوده دشت حلوایی شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری صدای مهیب انفجاری به گوش می رسد.

فرماندار شهرستان بروجن در رابطه با این جادثه می گوید: علت حادثه آتش سوزی در خط انتقال گاز در محدوده دشت حلوایی در دست بررسی است اما به نظر می رسد این حادثه خرابکاری بوده است.

به گفته فتاح کرمی ساعت یک بامداد این حادثه رخ داد و نیروهای امدادی، آتش نشانی، عوامل فنی، پلیس راه و راهنمایی رانندگی و امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد که به دلیل حجم بالای آتش سوزی، جاده بروجن در محدوده دشت حلوایی بسته شد و پس از ۲ ساعت بازگشایی شد و تردد در آن اکنون در حال انجام است.

انفجار در خط انتقال گاز خرم بید فارس

ساعت ۱ و ۳۵ دقیقه بامداد انفجار دوم در شهرستان خرم بید از توابع استان فارس به وقوع می پیوندد که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، انفجار در خط انتقال گاز بدون خسارت و آسیب جانی به وقوع پیوسته است.

اسماعیل قزل سفلی در خصوص این انفجار می گوید که ساعت یک و ۳۵ دقیقه بامداد امروز در حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرم بید انفجاری در لوله خط انتقال گاز انجام شده که بررسی های اولیه نشان می دهد که این حادثه خرابکاری بوده است.

وی با اشاره به آمادگی تمام دستگاه های مرتبط و حضور آنها در صحنه، ادامه داد که بلافاصله پس از دریافت خبر، همه عوامل فنی، اجرایی، امدادی، انتظامی و امنیتی وارد عمل شده و موضوع تحت کنترل و در شورای تامین شهرستان خرم بید درحال رصد و پیگیری است.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس هیچ نگرانی برای تامین گاز برای مصارف خانگی و صنعتی وجود ندارد و خدمات رسانی به مردم به صورت عادی در حال انجام است.

کد خبر 2766956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha