قدرت نرم جامعه مشارکت مردم در انتخابات است

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست هم اندیشی ستاد انتخابات استان مشارکت مردم در انتخابات را قدرت نرم جامعه دانست و گفت: موضوع اصلی در انتخابات مشارکت است و هر کس از صندوق بیرون بیاید نشانه تبلور فکری مردم است که برای ما قابل احترام است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: تحلیل گران و سیاست‌گذاران اتاق فکر دشمن به این نتیجه رسیدند که از طریق جنگ سخت راه به جایی نمی برند و لذا استراتژی آن‌ها عوض شد و از طریق جنگ نرم ورود پیدا کردند و تا حدودی هم موفق شدند.

او گفت: امروز باید بپذیریم بخشی از جوانان ما با همین جنگ ترکیبی و شناختی و ادراکی  طوری برای آنها وانمود شده است که یاس و ناامیدی را به آنها القا کرده اند در حالی که به فرموده رهبر انقلاب یاس به معنای ایستایی و بن بست است و وقتی جوانی به بن بست می رسد و منفعل بشود قطعاً کارایی ندارد.

استاندار ایلام مطرح کرد: امروز دشمن با ایجاد شبهه و فتنه گری به گونه ای عمل کرد و به طور گسترده وانمود می کند که در نظام سیاسی ایران فساد حاکم است و بعضاً آن را نیز سیستمی اعلام کرد در حالیکه به این شکل نبوده است.

بهرام نیا توضیح داد: امروز با حساسیتی که در این شرایط وجود دارد و با هجمه های سنگینی که در قالب رسانه  شروع شده، وظیفه من و شما نیز شروع شده و حساسیت شما به عنوان روحانی باید از من نوعی بیشتر باشد.

وی تأکید کرد: همه چیز ما امروز به انتخابات گره خورده است و در این شکی نیست، قدرت نرم جامعه همین مشارکت مردم است و در دنیا مشارکت مردمی است که به عنوان قدرت نرم تلقی می‌شود.

وی قدرت نرم را مکمل قدرت سخت دانست و خاطرنشان کرد: ما از نظر قدرت سخت نه تنها در منطقه مشکل نداریم بلکه در مقیاس جهانی مرتبط با کشورهایی که در علوم و سلاح نظامی و حتی هسته ای مطرح هستند امروز در منطقه اول و در دنیا جایگاه تعیین کننده ای داریم.

بهرام نیا ادامه داد: ما ۱۱ مورد پرتاب ماهواره در کشور داشتیم و در این حوزه جزء ۱۰ کشور پرتاب کننده ماهواره در دنیا هستیم، به برکت روحیه جهادی که وارد عمل شدیم در قدرت سخت مشکل نداریم اما در ارتباط با قدرت نرم باید کار کنیم.

او گفت: موضوع اصلی در انتخابات مشارکت است و هر کس از صندوق بیرون بیاید نشانه تبلور فکری مردم است که برای ما قابل احترام است.

استاندار ایلام عنوان کرد: هر کس که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده برای ما قابل احترام است، ما تسهیل گر در امر انتخابات هستیم و هر کس از صندوق بیرون بیاید قابل احترام است چون این از مصادیق مردم سالاری دینی است.

بهرام نیا با بیان اینکه همه باید در برابر پمپاژ ناامیدی دشمن بایستیم، خاطرنشان کرد: هر چه بر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزوده شود لرزه بر اندام دشمن می افتد، لیست پروژه ها و دستاوردهای نظام را بگوید و روشنگری کنید تا یاس ناامیدی ازبین برود.

کد خبر 2766736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha