پرداختن به مسائل داخلی و تقویت بنیه نرم، راهبرد امروز کشور

سرویس ایلام - مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور در اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان ایلام، راهبرد امروز کشور را پرداختن به مسائل داخلی و تقویت بنیه نرم ایران دانست و گفت: بسیج ظرفیت حل مسائل کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار فضل الله کفیل عنوان کرد: راهبرد اصلی امروز کشور تقویت بنیه نرم ایران است که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز هست و این یعنی پرداختن جدی به مسائل داخلی کشور و حل آنهاست که یکی از ظرفیتهای مهم برای برطرف کردن این مسائل، ظرفیت نخبگانی مجمع بسیجیان است.

وی با بیان اینکه همه نخبگان و افراد دغدغه مند نمی توانند جذب ساختارهای دیوانسالاری و فرهنگی و سیاسی کشور شوند، خاطرنشان کرد: مجمع بسیجیان می تواند محلی برای حضور و فعالیت این نخبگان باشد که آرا و طرحها و پیشنهادات نخبگان را در موضوعات مختلف کشور و استانی احصا و ارائه دهند.

وی موضوع آب و جمعیت را دو موضوع بحرانی کشور دانست و گفت: پرداختن به کلان مسأله ها باید در یک فضای نخبگانی صورت بگیرد و باید برای مردم نیز تشریح شوند که در این حوزه ظرفیت مجمع بسیجیان ظرفیتی کم نظیر است که از کف جامعه مسائل را احصا کرده و با تشخیص اولویتها و راهکارها می تواند برای مدیران و جامعه گره گشایی کند.

مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: ساحت بزرگ مجمع ساحت مطالبه گری و خواستن حل مسائل از مسئولین است و مجمع بسیجیان باید بدون لکنت و البته با نگاهی کارشناسانه و خردمندانه و به صورت جدی از مسئولین مطالبه گری کنند که در این خصوص خروجی های موثری خواهد داشت.

سردار کفیل در خصوص انتخابات ۱۱ اسفند نیز گفت: نظام مردمسالاری دینی ایران تا کنون در این چهل و چند سال با حضور مردم توانسته مسائل خود را حل کند و انتخابات حل کننده مسائل کشور است و بدون حضور مردم نباید انتظار داشت اتفاقات مثبتی جهت حل مسائل کشور بیفتد.

وی با اشاره به وقایع غزه، تصریح کرد: امروز مقاومت به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است و مقاومت مردم غزه در خط مقدم مبارزه با استکبار، افتخاری برای دنیای اسلام و موحدین عالم است و امروز اسلام به عنوان یک مکتب مقاوم که چنین افرادی را پرورش داده، در دنیا مطرح است.

پرداختن به مسائل داخلی و تقویت بنیه نرم، راهبرد امروز کشور

پرداختن به مسائل داخلی و تقویت بنیه نرم، راهبرد امروز کشور

کد خبر 2765483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha