اعلام آمادگی وزارت رفاه برای اجرای ۱۰ پروژه اشتغال زا در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی از آمادگی وزارت رفاه برای اجرای ۱۰ پروژه اشتغال زا در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه در نشست ستاد تسهیل استان که با حضور استاندار کرمانشاه، و مدیران زیر مجموعه وزارت کار برگزار شد؛ عنوان کرد: وزارت رفاه بسیار مایل است گامی در مسیر اشتغال زایی استان بردارد و در همین راستا آماده اجرای پروژه‌های جدید اشتغال زا در کرمانشاه هستیم.

وی افزود: در همین راستا قرار است مدیریت استان ۱۰ طرح بزرگ و اشتغال آفرین را تعریف کند تا با کمک زیرمجموعه های وزارت رفاه آن‌ها را عملیاتی کنیم.

مرتضوی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش های استاندار کرمانشاه، نرخ بیکاری استان در مقایسه با تابستان سال قبل کاهش چشمگیری یافته و این کاهش سه برابر کشور بوده است‌.

وی گفت: تلاش می کنیم با راه اندازی پروژه های در دست اقدام و اجرای پروژه های جدید در آینده نزدیک نرخ بیکاری در کرمانشاه تک رقمی شود.

وزیر رفاه خاطرنشان کرد: البته لازمه عملیاتی شدن این پروژه ها همراهی و گره گشایی مدیران دستگاه‌ها است که متاسفانه این ویژگی در برخی مدیران دیده نمی شود و این موضوع یکی از مهم ترین دلایل عقب ماندگی استان کرمانشاه است.

کد خبر 2762762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha