شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به کار خود پایان داد

شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان با معرفی نفرات و گروه های برگزیده حاضر در جشنواره، صبح امروز شنبه ۲۹ مهر ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش کرد پرس، مراسم شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در سالن شهید سلیمانی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم از سال ها فعالیت قطب الدین صادقی کارگردان، بازیگر و نویسنده، مجید امرایی بازیگر و هنرمند تئاتر و کژال راست بین هنرمند و بازیگر مریوانی تجلیل به عمل آمد.

نمایش های غوص از میناب، استری تئاتر مید این فیلیپین از اندیمشک و نمایش اگر تو بودی از همدان به عنوان نمایش های برگزیده مردمی تجلیل شدند.

در بخش بین الملل از کارگردان نمایش سیل ۲۱ از چمچمال کردستان عراق تجلیل شد، در بخش کودک و نوجوان آیدا کیانی تبار و الیسان رضایی از خمینی شهر مورد تجلیل قرار گرفتند و همچنین هیئت داوران جسنواره از نوجوان نمایش پیاده رو فاطمه اختیاری و اسما برادری از تکاب تجلیل کردند.

هیئت داوران جایزه برگزیده بازیگری را هم به صورت مشترک به سیدمائده هوشیار و مژگان هوشمند برای بازی در نمایش روزی روزگاری در سرزمین زباله ها از رودسر اهدا کردند.

جایزه طراحی صحنه و فضا هم به فرامرز غلامیان از شاهین شهر برای نمایش شینو اهدا شد و همچنین نیام احمدی برای نمایش آرزوها از شاهین شهر جایزه طرح و ایده را دریافت کرد.

جایزه بهترین کارگردان هم به محسن پورنظری کارگردان نمایش روزی روزگاری در سرزمین زباله ها رسید و جایزه موسیقی بخش آیینی و سنتی به نوازندگان نمایش غوص از میناب اهدا شد، علیرضا تاجیک هم جایزه طراحی حرکت دریافت کرد و جایزه ایده و طرح هم به باقر رمضان زاده برای نمایش غوص از میناب رسید.

داوران همچنین جایزه بخش پژوهش را به سولماز محمدی و شهریار صادق حسنی برای پژوهش نمایش آن سو از لاهیجان اهدا کردند و نمایش بی وقتی نیز به دبیرخانه چهل ودومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد.

جایزه بازیگری به صورت مشترک به نمایش ماده ۷ طیبه کاظمی و مجید احمدی از کرمانشاه اهدا شد، داوران جشنواره همچنین از گروه نمایش اگر تو بودی از همدان تقدیر کردند.

جایزه بهترین بازیگری بصورت مشترک به مهدی رسولی، صباح سلطانی و لیدا میهمی از قروه رسید، جایزه بهترین کارگردانی هم به موسی هدایتی و صادق حسین زاده از قروه اهدا شد.

کد خبر 2762202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha